woensdag 4 december 2013

Urban Outfitters

Ik stapte Amsterdams grootste studentenkamer binnen en werd blij van alle nieuwigheden, een bezoekje aan Urban Outfitters. Want eerlijk is eerlijk H&M en Zara zijn inmiddels wel Nederlands meest uitgemolken kledingmerken en de hoeveelheid bezoekers in Urban Outfitters bevestigde deze aanname. Net als de vele tasjes die ik bij andere meiden in de handen zag bungelen, ik zou bijna al iets kopen om met zo'n leuk tasje te mogen paraderen.
Goed over de winkel zelf. Ik vergaapte me aan de kleding maar eerlijk? Ik vond niets waar ik heel erg blij van werd. En dan vooral niet van de prijs die duidelijk niet was aangepast aan mijn studentikoze portemonneetje. Wel werd ik erg gelukkig van de woon/boek/hebbeding afdeling. Vrolijke notitieboekjes, toffe broodbakjes, gekke stickers, woon accessoires en toffe drankflesjes. Tevens zag ik een heel mooi kussen wat perfect zou matchen met mijn bank, en een vrolijke kruik. Met een blij gevoel, en lege handen stapte ik de winkel uit. Zie je wel dat geluk niet te koop is? 

P.S. later kocht ik bij Zara wel een heel leuk jurkje

Door Floortje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten